Cowocat Rural
Iniciar sessió

Actualitat

Segueix el dia a dia del projecte Cowocat Rural

10 EINES DIGITALS PER EMPRENEDORS

04 de Octubre de 2018


10 EINES DIGITALS PER EMPRENEDORS

1. GOOGLE CALENDAR

Segurament ja saps de la seva existència o inclús ja l’estàs utilitzant, però potser no coneixes les virtuts del calendari compartit, essencial per coordinar-te amb el teu equip.

Pots convidar el teu l’equip assignant permisos a cada un d’ells i crear tants calendaris com creguis. Inclús ho pots portar al terreny personal i és una excel·lent eina per la coordinació de la logística familiar.


2. GOOGLE DRIVE

És essencial tenir un  espai al núvol que et permeti compartir informació amb el teu equip, els teus clients o bé amb altres coworkers.

És una gran eina per compartir documents però a la vegada, a diferència d’altres, està molt preparada per fer un treball simultani en un mateix document.

Els formularis de google drive també són una gran eina que et permet fer petites enquestes, formularis de contacte i inscripcions d’una manera fàcil i ràpida. Pots enviar-los via mail i via whatsapp. 


3. WE TRANSFER

Google Drive o Dropbox són dues plataformes ideals per compartir però sovint ens passa que tenim un espai reduït, especialment en les versions gratuïtes, i se’ns queda petit.

Si el que desitgem és enviar un arxiu que pesa molt per mail sense necessitat de penjar-ho al núvol, we transfer és la nostra gran aliada. Només cal que posis el teu mail i el destinatari i adjuntar l’arxiu... et voilà! En una estona el teu destinatari rebrà un link per descarregar-se el document. El link està actiu durant 10 dies, a partir d’aquí ja no serà funcional.

La versió gratuïta et permet enviar fins a 2GB i no t’ocupa espai al teu núvol.


4. HOOTSUITE

Si tu ets l’encarregat de gestionar les xarxes socials del teu projecte, aquesta aplicació et serà de gran utilitat. Et permet gestionar totes les xarxes des d’un mateix lloc, podràs programar les teves publicacions en els moments de més audiència, treure registre i informes de com estan funcionant les teves xarxes socials.

Té una versió premium que et permet afegir a més persones per tal que t’ajudin a gestionar les comptes.


5. GOOGLE ANALYTICS

Un bàsic si tens una pàgina web. Podràs conèixer les estadístiques de la teva pàgina a temps real, el nombre de visites, les sessions, les pàgines més visitades... un “must” per conèixer quin és el comportament del teu usuari en el teu camp base digital.


6. EVERNOTE

Hi ha qui diu que és la teva oficina dins el teu mòbil.

És una gran eina d’organització, et permet planificar pràcticament de tot: Llistes de coses pendents, establir recordatoris, alarmes, redactar notes, afegir-hi fotos i una funció molt interessant que és digitalitzar els teus documents escrits a mà.

Com en la gran majoria, existeix una versió gratuïta i una premium amb molts més avantatges.


7. TRELLO

Ideal per la col·laboració i treball per projectes. Et permet organitzar per projectes acabats, pendents i en curs mitjançant taules que es poden personalitzar per colors i per equips.

Pots crear responsables de tasques i donar accés a tot l’equip que hi forma part.


8. MINDMEISTER

Ets dels que t’encanta fer brainstormings? Fan dels mapes mentals? Si encara no coneixes aquesta eina segur que te n’enamores.

Et permet elaborar mapes mentals en diferents formats, colors, dissenys i poder-los compartir amb altra gent que forma part del projecte.


9. MAILCHIMP

La reina del email marketing, imprescindible per qualsevol empresa. Et permet tenir una base dades segmentada amb tots els leads dels teus clients i fer enviament massiu de mails. Tens la possibilitat de crear newsletters, t’ofereix diferents plantilles per poder aplicar el disseny que més t’agradi i poder fer seguiment de l’enviament.

La versió gratuïta et permet administrar una base de dades de 2.000 subscriptors.


10. SNAPSEED

Els smartphones actuals ens permeten obtenir unes imatges amb una qualitat molt bona i snapseed és el complement perfecte. Un editor d’imatges que et permet millorar la imatge creada, ajustar llum, colors, contrastos i fins i tot treure algun element de la imatge. Un altre imprescindible si tu ets qui gestiona la part gràfica del tu projecte.


Descarrega't aquí l'e-book amb aquestes 10 eines digitals i comença a utilitzar-les. 

Comparteix

Forma part de la comunitat i del nostre projecte!

Només necessites estar vinculat a un dels espais de coworking que formen part de Cowocat Rural i tenir un compte a Linkedin.




No estàs vinculat a cap espai de coworking?

Consulta el llistat d’espais!