Iniciar sessió
Cowocat Rural

Actualitat

Segueix el dia a dia del projecte Cowocat Rural

10 EINES DIGITALS PER EMPRENEDORS

04 de Octubre de 2018


10 EINES DIGITALS PER EMPRENEDORS

1. GOOGLE CALENDAR

Segurament ja saps de la seva existència o inclús ja l’estàs utilitzant, però potser no coneixes les virtuts del calendari compartit, essencial per coordinar-te amb el teu equip.

Pots convidar el teu l’equip assignant permisos a cada un d’ells i crear tants calendaris com creguis. Inclús ho pots portar al terreny personal i és una excel·lent eina per la coordinació de la logística familiar.


2. GOOGLE DRIVE

És essencial tenir un  espai al núvol que et permeti compartir informació amb el teu equip, els teus clients o bé amb altres coworkers.

És una gran eina per compartir documents però a la vegada, a diferència d’altres, està molt preparada per fer un treball simultani en un mateix document.

Els formularis de google drive també són una gran eina que et permet fer petites enquestes, formularis de contacte i inscripcions d’una manera fàcil i ràpida. Pots enviar-los via mail i via whatsapp. 


3. WE TRANSFER

Google Drive o Dropbox són dues plataformes ideals per compartir però sovint ens passa que tenim un espai reduït, especialment en les versions gratuïtes, i se’ns queda petit.

Si el que desitgem és enviar un arxiu que pesa molt per mail sense necessitat de penjar-ho al núvol, we transfer és la nostra gran aliada. Només cal que posis el teu mail i el destinatari i adjuntar l’arxiu... et voilà! En una estona el teu destinatari rebrà un link per descarregar-se el document. El link està actiu durant 10 dies, a partir d’aquí ja no serà funcional.

La versió gratuïta et permet enviar fins a 2GB i no t’ocupa espai al teu núvol.


4. HOOTSUITE

Si tu ets l’encarregat de gestionar les xarxes socials del teu projecte, aquesta aplicació et serà de gran utilitat. Et permet gestionar totes les xarxes des d’un mateix lloc, podràs programar les teves publicacions en els moments de més audiència, treure registre i informes de com estan funcionant les teves xarxes socials.

Té una versió premium que et permet afegir a més persones per tal que t’ajudin a gestionar les comptes.


5. GOOGLE ANALYTICS

Un bàsic si tens una pàgina web. Podràs conèixer les estadístiques de la teva pàgina a temps real, el nombre de visites, les sessions, les pàgines més visitades... un “must” per conèixer quin és el comportament del teu usuari en el teu camp base digital.


6. EVERNOTE

Hi ha qui diu que és la teva oficina dins el teu mòbil.

És una gran eina d’organització, et permet planificar pràcticament de tot: Llistes de coses pendents, establir recordatoris, alarmes, redactar notes, afegir-hi fotos i una funció molt interessant que és digitalitzar els teus documents escrits a mà.

Com en la gran majoria, existeix una versió gratuïta i una premium amb molts més avantatges.


7. TRELLO

Ideal per la col·laboració i treball per projectes. Et permet organitzar per projectes acabats, pendents i en curs mitjançant taules que es poden personalitzar per colors i per equips.

Pots crear responsables de tasques i donar accés a tot l’equip que hi forma part.


8. MINDMEISTER

Ets dels que t’encanta fer brainstormings? Fan dels mapes mentals? Si encara no coneixes aquesta eina segur que te n’enamores.

Et permet elaborar mapes mentals en diferents formats, colors, dissenys i poder-los compartir amb altra gent que forma part del projecte.


9. MAILCHIMP

La reina del email marketing, imprescindible per qualsevol empresa. Et permet tenir una base dades segmentada amb tots els leads dels teus clients i fer enviament massiu de mails. Tens la possibilitat de crear newsletters, t’ofereix diferents plantilles per poder aplicar el disseny que més t’agradi i poder fer seguiment de l’enviament.

La versió gratuïta et permet administrar una base de dades de 2.000 subscriptors.


10. SNAPSEED

Els smartphones actuals ens permeten obtenir unes imatges amb una qualitat molt bona i snapseed és el complement perfecte. Un editor d’imatges que et permet millorar la imatge creada, ajustar llum, colors, contrastos i fins i tot treure algun element de la imatge. Un altre imprescindible si tu ets qui gestiona la part gràfica del tu projecte.


Descarrega't aquí l'e-book amb aquestes 10 eines digitals i comença a utilitzar-les. 

Comparteix

Iniciem les reunions territorials pel desenvolupament del projecte Rural&Go

25 de Setembre de 2018


Iniciem les reunions territorials pel desenvolupament del projecte Rural&Go

Durant aquest mes de setembre, hem començat les visites als diferents territoris que formen part de Cowocat_Rural, per tal de recollir aportacions i coneixements dels agents locals en el marc del projecte Rural&Go.

Aquest projecte preveu el disseny de 10 experiències turístiques, que combinaran el treball a espais coworking ubicats en zones rurals de Catalunya amb activitats culturals, gastronòmiques, artístiques, creatives, de benestar...

Seran experiències dirigides a professionals autònoms, emprenedors i empreses que volen desconnectar del dia a dia, que desitgin connectar amb altres professionals o que vulguin motivar-se i créixer personal i professionalment en un entorn inspirador i relaxat.

Per tant doncs, seran organitzades per Cowocat_Rural però comptant amb la complicitat i implicació dels espais coworking que formen part de la xarxa, per la seva comunitat de professionals, i dels agents locals que ens estan ajudant a que les experiències s'adiguin a les necessitats i potencialitats de cada territori i alhora resultin atractives a ulls dels seus destinataris.

Properament us podrem donar més informació. Estigueu atents ;-)

Comparteix

Jornada: Neix , crea i evoluciona en un espai de coworking (Tremp)

24 de Setembre de 2018


Jornada: Neix , crea i evoluciona en un espai de coworking (Tremp)

El passat dia 21 de setembre va tenir lloc al Centre cívic Tarraquet - Espai de coworking "La Incubadora" de Tremp la jornada "Neix, crea i evoluciona en un espai de coworking", en la qual es combinà una exposició d'experiències vinculades a espais de coworking, amb un networking entre coworkers locals.

Així, la jornada, que s'organità en coordinació amb Cowocat_Rural, tenia per objectiu donar visibilitat als diferents projectes dels coworkers que hi ha ara mateix treballant a "La Incubadora", així com donar a conèixer els serveis i avantatges que té treballar en espais compartits.

La presentació de la jornada anà a càrrec d'Anna Ritz, regidora de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Tremp. Tot seguit, Carme Badia, tècnica de Telecomunicacions de l'Ajuntament va presentar l'espai La Incubadora i el projecte Cowocat_Rural.

Posteriorment, Laia Benaiges Monné, fundadora i gestora de l’Espai La Magrana (Valls) i cofundadora de la consultoria LECO, explicà la història i trajectòria d'aquest espai, i també la seva experiència com a coworker.

Posteriorment, altres coworkers de l'Espai La Magrana van exposar les seves experiències a l'entorn del coworking. 

La sessió final de networking, en la que hi participaren diferents emprenedors locals, va anar acompanyada del tast de tres vins del Celler Estol Verd, i de productes del Pallars del projecte AlTeuGust.

 

Us deixem un enllaç a l'entrevista a Ràdio Tremp en la qual l'Anna Ritz i la Carme Badia parlen sobre la jornada:

https://www.mixcloud.com/radiotremp/ràdio-tremp-lentrevista-a-carme-badia-i-anna-ritz-26092018/

Comparteix

Forma part de la comunitat i del nostre projecte!

Només necessites estar vinculat a un dels espais de coworking que formen part de Cowocat Rural i tenir un compte a Linkedin.




No estàs vinculat a cap espai de coworking?

Consulta el llistat d’espais!